Τιμολόγια Εξόδων
Όλες οι εταιρείες, ανεξάρτητα από το μέγεθος τους, διαχειρίζονται σε καθημερινή βάση τιμολόγια εξόδων. Το PaperEntry έχει έρθει για να βελτιώσει τον τρόπο λειτουργίας των λογιστηρίων. Συγκεκριμένα μετασχηματίζει ψηφιακά τη διαδικασία καταχώρησης βελτιώνοντας τόσο το περιβάλλον εργασίας όσο και τον χρόνο που απαιτεί η συνολική εργασία. Παράλληλα, προσφέρει εργαλεία για τον χαρακτηρισμό των τιμολογίων πριν αυτά καταχωρηθούν στον λογιστικό πρόγραμμα. Για παράδειγμα μπορείτε μέσω του PaperEntry να χαρακτηρίσετε το έγγραφο με μεταδεδομένα όπως τον κωδικό γενικής λογιστικής, το κέντρο κόστους, ειδικές κατηγορίες εξόδων (οχήματα) και πολλά άλλα.




Το PaperEntry, πιο συγκεκριμένα, αφού λάβει το σύνολο των κωδικών γενικής λογιστικής και των κωδικών του κέντρου κόστους ή των άλλων μεταδεδομένων, δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη μέσα από ένα ενιαίο διαχειριστικό περιβάλλον να:
Με την οριστικοποίηση των παραπάνω στοιχείων ξεκινά η καταχώρηση τους στο ERP της εταιρίας σας χρησιμοποιώντας τεχνολογίες Robotic Process Automation.

Όταν ο υπάλληλος κάνει μια αλλαγή σε συγκεκριμένη πληροφορία που απαιτείται, όπως το κέντρο κόστους του παραστατικού Χ, η αλλαγή αυτή αποθηκεύεται στο Look Up Tables και είναι διαθέσιμη σε drop-down list στο PaperEntry για την απλοποίηση της διαδικασίας.
Με αυτόν τον τρόπο το PaperEntry εκπαιδεύεται για να επιλέγει τα σωστά μεταδεδομένα με βάση τα στοιχεία που αντλεί από τα τιμολόγια που λαμβάνει. Έτσι, τα τιμολόγια εξόδων που περνάνε από τους υπαλλήλους της εταιρείας θα περιοριστούν στο ελάχιστο.
Έχετε Απορίες?
Επικοινωνήστε μαζί μας τώρα!
Εθνικής Αντιστάσεως 15, Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη