BPO/SSC

Η διαχείριση εγγράφων αποτελεί τεράστιο τμήμα των βιομηχανιών BPO και SSC, καθώς μεγάλες και αξιόπιστες εταιρείες αναθέτουν τα έγγραφα τους σε αυτές προς επεξεργασία. Ως αποτέλεσμα της εξωτερικής ανάθεσης της επιχειρηματικής διαχείρισης, οι πάροχοι αυτής της υπηρεσίας αναγκάζονται να υιοθετήσουν καινοτόμες μεθόδους για να μπορέσουν να συμπεριλάβουν κορυφαίες επιχειρήσεις.
Αναπόφευκτα, ο τομέας BPO και SSC αναγκάζεται να διαχειριστεί τεράστιο όγκο εγγράφων ανά εταιρία, με το κόστος για τον απαιτούμενο εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας να δημιουργεί μεγάλο βάρος, ενώ μέρος του προσωπικού ασχολείται με μονότονες και επαναλαμβανόμενες διαδικασίες, όπως η ανάγνωση εγγράφων και η καταχώρηση και διαχείριση πληροφοριών.
Το λογισμικό OCR του PaperEntry είναι σχεδιασμένο για να αυξάνει την ταχύτητα και την ακρίβεια, ενώ παράλληλα μειώνει τα έξοδα. Αυτό είναι εφικτό με τους αλγορίθμους Τεχνητής Νοημοσύνης οι οποίοι επιτρέπουν στις εταιρίες αφενός να αυτοματοποιούν διαδικασίες οι οποίες άλλοτε απαιτούσαν αρκετό χρόνο και χρήματα και αφετέρου να απελευθερώσουν ένα τμήμα του ανθρώπινου δυναμικού το οποίο μπορεί να αναλάβει πιο δημιουργικές και χρήσιμες για την ανάπτυξη της εταιρίας θέσεις.