Αυτόματη καταχώρηση τιμολογίων αγορών
Πληροφορίες που λαμβάνει το PaperEntry
Επιπλέον δυνατότητες στην εισαγωγή τιμολογίων
Bήματα κατά την εισαγωγή τιμολογίων αγοράς
1. Εισάγετε τα τιμολόγια σας στο PaperEntry.
2. Αρχικά το PaperEntry διαβάζει τις πληροφορίες που βρίσκονται στο έγγραφο χρησιμοποιώντας OCR.
Το δεύτερο βήμα είναι η εξόρυξη των πληροφοριών και το τρίτο είναι η κατανόηση τους, χρησιμοποιώντας ΑΙ.
Η κατανόηση των πληροφοριών του εγγράφου είναι μια διαδικασία μάθησης κατά την οποία το λογισμικό βελτιώνει τα αποτελέσματα του μέχρι το σημείο που επιτυγχάνει 99% ακρίβεια.
3. Στη συνέχεια, υπάλληλος της Utilize ή/και της εταιρίας σας ελέγχει τα αποτελέσματα του PaperEntry και είτε τα επικυρώνει (Validate) είτε συμπληρώνει τη σωστή πληροφορία.
4. Εφ’ όσον όλα τα τιμολόγια είναι επικυρωμένα, το PaperEntry τα καταχωρεί αυτόματα στο ERP της εταιρείας.
Επικοινωνήστε με έναν εκπρόσωπο της PaperEntry
Έχετε Απορίες?
Επικοινωνήστε μαζί μας τώρα!
Εθνικής Αντιστάσεως 15, Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη